Énmárka alapja
2017. május 31. írta: besuccessful

Énmárka alapja

Néhány ember amikor megemlítem ezt a szót rögtön felháborodik vagy épp kinevet. Hamar rá kell jönnöm utána, hogy csak szimplán azért mert félre értelmezik a szót. Énmárkája mindenkinek van ha akarja, ha nem. Jeff Bezos szerint „énmárkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából”. Nem arról van szó, hogy egymást tárgyként kezeljük csak szimplán hasonlít az énmárka építés a marketinghez. Az önmarketing lényege, hogy kapcsolatokat építünk, felmérjük kinek mire van igénye, és ha lehetőség nyílik rá elmondjuk mi mit tudunk nyújtani.

 Egy nagy üdítő márka vagy egy nagy sport márka attól nagy, hogy sokan ismerik és kedvelik. És miért kedvelik? Hát azért mert jó minőségű a termék.  Hírnév és hatósugár. Ez a két feltétel szükséges a jó énmárka felépítéséhez is.

enmarka_1.jpg

Tehát hiába van jó hírneved, hogy ha 5-10 ember tudja mire vagy képes. Fordítva is igaz. Hiába ismersz több száz vagy ezer embert,  ha rossz képet építettél fel magadról.

A bejegyzés trackback címe:

https://besuccessful.blog.hu/api/trackback/id/tr2712555355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása