A brand egy vállalkozásnál nem csak egy név vagy logó. Akkor mi a brand? Maga a vállakozás. Ez jut eszébe a vásarlóknak ha a nevet, logót látják. 

Ebbe nyilván bele tartozik az előbb említett két dolog is.
Kezdjük akkor rögtön a logóval. Válasz olyat, ami könnyen megjegyezhető. A képnek alkalmasnak kell lennie mindenféle felületen, háttéren történő megjelenítésre, illetve valamikor cégnévvel vagy épp anélkül kell szerepelni. Legyen mindenféle változatból egy darab. Színes, fekete, fehér, névvel és anélkül.
Igyekezz minél több felületen megjelenni. Legyél jelen minél több közösségi oldalon. A facebookot és messengert már jól ismerjük, de ott az instagram ami az egyik legdinamikusabban fejlődő social media jelenleg, illetve ami most kezdett el nagyon pörögni, a pinterest. Akár egy snapchatet is létrehozhatsz a vállalkozásodnak. Ha több irányból hallanak felőled könnyeben megjegyeznek.
Biztasd a vásárlóidat hogy mondják el a véleményüket. Gyűjthetsz irásos véleményeket amiket posztolsz, vagy külön egy erre létrehozott menüpont alatt megjelenítesz a honlapodon. (Mert ugye van honlapod?!) A már meglévő vásárlóid fogják hozni az új vásárlóid jelentős részét. Ugye azt nem kell mondanom hogy pontos és jó minőségű munkát adj ki a kezedből. Csak így számíthatsz arra, hogy a vevők áradozni fognak rólad.
Magamon is a napokban figyeltem meg, hogy akarva akaratlanul is tovább ajánlok olyan termékeket, szolgáltatásokat amik tetszettek. El mentünk az egyik ismerősömmel Debrecenben egy étterembe, és az nap mindenkinek csak azt mondtam, hogy milyen jó ott a kaja és milyen gyorsak. Ha minőséget kínálsz számíthatsz arra, hogy a vevőid visszatérnek, és hozzák magukkal az ismerőseiket is
Amik érdekelhetnek:
Ha tetszett a cikk likeold és oszd meg ismerőseiddel is.