
Míg a facebookot a vállalkozások (itt B2C kereskedelemről beszélünk) 97%-a már használja, ezért véleményem szerint, a facebook kezd telítődni. Egyre többen hirdetnek, egyre több közös célpiac lesz és egyre kevésbé fog elérni a hirdetésed a potenciális vevőkhöz. Ezzel ellentétben az instagramon a cégek kb. 34% van jelen, ezért ott sokkal nagyobb esélyed van megismertetni magad az emberekkel. Olyan felhasználókhoz is eljuthatsz akik valamilyen okból - pl.: a munkaadójuk megtiltotta nekik - nincsenek fent a facebookon, de instagramon igen.
Az instagram egy remek márka, énmárka építő eszköz.
Ki teheted a munka folyamatokat, hogy hogyan készül egy terméked. Be tudod mutatni hogyan tudod garantálni a minőséget. Feltölthetsz az aktuális fejlesztésekről képeket. Fontos, hogy az emberek lássák a vállalkozás mögött az embert is. Ha megmutatod nekik, te hogyan dolgozol, mikkel foglalkozol, egy fajta bizalom alakul ki a vevőben, ugyan akkor a leendő partnerek is látják, hogy mennyire vagy megbízható, milyen keményen dolgozol. Posztolhatod azt is amikor épp képzéseken, konferenciákon, workshopokon vagy. Tehetsz fel képet arról is amikor éppen olvasol egy szakkönyvet. Lássák, hogy ahol tudod fejleszted magad. Ezek mind a bizalmat növelik és ez elengedhetetlen ahhoz, hogy vásároljon valaki.
Nem utolsó szempont az sem, hogy ugyan olyan olcsón tudsz az emberekhez eljutni mint facebookon, hisz ezt a két közösségi oldalt össze lehet kapcsolni.
A fent leírtak tükrében, a facebook ugyan még mindig jó platform a vevőszerzésre, de mindenképp érdemes kiegészítened egy instagram fiókkal. Növelheted a bizalmat és az eladásaid számát.
Amik érdekelhetnek:
Ezek is befolyásolják a branded
Ha tetszett a cikk likeold és oszd meg ismerőseiddel is.